loading...
نیا دانلود
لینک باکس

محمد عرب بازدید : 123 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

نرم افزار Avast! نام یکی از بهترین نرم افزارهای آنتی ویروس شناخته شده است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید سیستم خود را دربرابر انواع ویروسها، تروجانها ، کرمهای رایانه ای وسایر تهدیدهای اینترنتی محافظت کامل نمایید.از قابلیتهای این نسخه نرم افزار می توان به Anti-spyware داخلی گنجانده شده در نرم افزار، محافظ وب، Anti-rootkit داخلی، قابلیت بروزرسانی خودکار، محافظ مخصوص نرم افزار در برابر غیر فعال شدن توسط نرم افزارهای مخرب، هسته آنتی ویروس داخلی، سازگاری کامل با سیستم ، بومی سازی، ومحافظ شبکه را می توان نام برد. این نسخه از نرم افزار یک آنتی ویروس کاملا مورد تایید ICSA می باشد . همچنین برنده جایزه VB100% در سال ۲۰۰۲ و ۲۰۰۴ در زمینه بازبینی های مقایسه ای Virus Bulletin می باشد . این آنتی ویروس سیستم شما را برای خطرات احتمالی ویروسها، کرمها، تروجانها وروت کیتها و غیره به دو صورت با کسب اجازه از کاربریا به اصطلاح (On Demand) و یا بصورت خودکار یا به اصطلاح On Access ونیز ایمیلها، فایلهای بوت، فایل اکسپلورر و اسکرین سیور را بررسی و اسکن می نماید.

avast اينترنت سكوريتي اوست Avast Internet Security 7.0.1426.0

 

 

محمد عرب بازدید : 273 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

پس از مدت ها انتظار بالاخره نسخه سوم از سری بازی های Modern Warfare منتشر شد تا رغیب جدی Battlefield 3 در سال ۲۰۱۱ مشخص شود ، ندای وظیفه بار دیگر با نسخه جنگ های مردن پا به عرصه رقابت گذاشته و این خبر بسیار خوبی برای علاقه مندان به سبک اکشن اول شخص است که یک بازی سراسر هیجان و استرس را تجربه خواهند کرد Call of Duty: Modern Warfare 3 داستان نسخه قبلی خود را دنبال می کند و بخش عظیمی از داستان به مبارزات ایالات متحده آمریکا با روسیه مربوط می شود ، نیروهای زمینی امریکا در حال جنگ با نیرو های روسیه در خاک امریکا هستند.Vladimir Makarov بازگشته است. کاپیتان Price و کاپیتان MacTavish زخمی در حال فرار با Nikolai جاسوس روسی هستند این سه نفر در مخفیگاهی در Dhamasala در هند مخفی شده اند. پس از مدتی مردان Makarov به مخفیگاه حمله کرده و شما باید با شخصیت Yuri که از مردان Nikolai است از مخفیگاه دفاع کنید و…..داستان بازی آنقدر جذاب و حرفه ای نوشته شده که شما را ترقیب به ادامه آن خواهد کرد ، از همه چیز که بگذریم نوبت به گرافیک آن می رسد که فقط می توان آن را تحسین بر انگیز توصیف کرد ، تخریب پذیری محیط بسیار بالا بوده و خونی که در صفحه مانیتور در اثر اصابت تیر به شما پخش می شود نیز بسیار طبیعی و حرفه ای شده است گیم پلی بازی فوق العاده عالی و پیشرفته شده و هیجان وصف ناپذیری هنگام بازی به گیمر منتقل خواهد شد.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی RELOADED بازی|

|به همراه دانلود از سرور قدرتمند Mediafire|

|به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵٫۵ گیگابایت|

modern warfare 3 pc cover small دانلود بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 برای PC

 

محمد عرب بازدید : 209 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت های ۵ و ۶ مجموعه به پست اضافه شد|

|همزمان با پخش جدید هر قسمت ، به پست اضافه خواهد شد|

 

bbc earthflight cover دانلود مستند پرواز بر فراز زمین BBC: Earthflight 2012

نام مستند:  BBC: Earthflight – پرواز بر فراز زمین

سال انتشار: ۲۰۱۲
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۶ × 58 دقیقه
حجم: ۶ × 400 مگابایت
کیفیت: HDTVRip 720p

زیرنویس انگلیسی : ندارد

خلاصه داستان : مستند بی نظیر "پرواز بر فراز زمین" محصول سال ۲۰۱۲ شبکه بی بی سی می باشد که هزینه هنگفتی برای تولید آن صورت گرفته است. در این مجموعه مستند به زندگی حیات وحش از دید پرندگان از ۶ قاره دنیا پرداخته می شود. هر یک از قسمت های این مجموعه به یکی از قاره های کره زمین مربوط می شود و زندگی پرندگان بومی این قاره ها را به نمایش می کشد. با نفسی عمیق خود را برای پرواز در سرتاسر زمین آماده کنید تا تجربیاتی بی نظیر از دنیای پرندگان را داشته باشید و …

محمد عرب بازدید : 150 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود Kaspersky 2012 Offline Update‏ - آپدیت آفلاین محصولات کاسپرسکی
دریافت آپدیت آفلاین کاسپرسکی آنتی ویروس و کاسپرسکی اینترنت سکیوریتی
روش انجام تنظیمات جهت استفاده از آپدیت کسپراسکی:
1- ابتدا فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
2- به داخل فولدر باز شده بروید و فولدر Update را در مسیر دلخواه خود مانند درایو D کپی کنید.
3- در نرم افزار Internet Security یا Anti-Virus بر روی Settings کلیک کنید. به سربرگ سوم یعنی Update Center بروید. بر روی Update Settings کلیک کنید. در قسمت Update Source بر روی Settings کلیک کنید.
4- بر روی Add کلیک کنید و فولدر Update را از داخل درایو D انتخاب و OK کنید. در لیست اضافه می شود. گزینه Kaspersky lab update servers را از حالت انتخاب خارج کنید و OK را بزنید. دوباره OK را بزنید.
5- به قسمت Update در برنامه بروید و بر روی Run Update کلیک کنید.
محمد عرب بازدید : 138 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

یک مرد . یک جنگ . شما کماندوی خط مقدم هستید .FRONTLINE COMMANDO یک بازی اکشن سوم شخص بسیار زیبا ساخت کمپانی GLU است که در آن شما نقش یک تکاور را ایفا می کنید که از لشکر مقابله با یک دیکتاتور ظالم عقب افتاده و اکنون او است و افرادی که می خواهند او از زندگی ساقط کنند . شما می بایست از مهارت هایی که دارید برای زنده ماندن در مقابل یورش های دشمن استفاده کرده و انتقام خون سربازانی که در این راه ریخته شده است را بازستانید . این بازی که از افکت های بسیار زیبایی برخوردار است حس واقعی یک بازی اکشن را به واسطه محیط و فیزیک پیشرفته ای که در طراحی بازی به کار گرفته شده است به شما خواهد داد .

محمد عرب بازدید : 6803 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

دانلود مستند فارسی هخامنشیان (کورش کبیر)

در این مستند خواهیم دید : امپراتوری ایران یکی از اسرارآمیزترین تمدن های مهم جهان باستان به شمار می‌رود. این امپراتوری توسط کوروش کبیر، پادشاه هخامنشی بنا شد و با خط مشی ای مبتنی بر تحمل دینی و فرهنگی، نماد حاکمیت ایرانی شد. پس از کوروش، امپراتوری او با حکمرانی داریوش اول که شهر پرسپولیس را به عنوان پایتخت حکومت خود بنا کرده بود، تا هند و یونان پیش رفت. از میان دست آوردهای امپراتوری ایران، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: سیستم نوینی برای مدیریت منابع آب که توسط ابزار بسیار ساده ای ساخته شده بود، یک راه صاف شده بین قاره ای با طول ۲۴۰۰ کیلومتری که امنیت سفرها را تضمین و ارتباط با سایر نقاط را امکان پذیر می‌ساخت، کانالی که رود نیل را به دریای سرخ متصل می‌کرد و پایه کانال سوئز امروزی به شمار  می‌رود، و آرامگاه‌هالیکارناسوس که یکی از عجایب هفتگانه جهان به شمار می‌رود. ولی در اوج امپراتوری ایران، امپراتوری دیگری در آن سوی دریای مدیترانه در حال شکل گیری بود، امپراتوری یونان که مرکز حکومت آن در آتن بود.

محمد عرب بازدید : 193 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

مستند جالب و دیدنی توطئه ی داوینچی – Ancient Aliens – The Da Vinci Conspiracy

مستند زیبای Ancient Aliens – The Da Vinci Conspiracy که از سایت کمیاب برای شما عزیزان آماده کرده ایم.این مستند نقاشی های لئوناردو داوینچی را به طور کامل بررسی می کند و ارتباط و اتصال آن ها را به تکنولوژی های خارجی  مورد بررسی قرار می دهد.این مستند محصول History Channel و از مستند های بخش Ancient Aliens می باشد. هم اکنون می توانید این مستند با کیفیت عالی و با زبان انگلیسی دریافت کنید.

محمد عرب بازدید : 143 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (4)

بازی جذاب و بسیار زیبا با عنوان Soccer Free Kicks مخصوص گوشی و تبلت های دارای سیستم عامل محبوب اندروید را جهت دریافت آماده کرده ایم. شما در این بازی می بایست توپ را از مدافعین که در جلوی شما قرار دارند به طور ماهرانه به سمت دروازه ضربه بزنید و با گل شدن توپ، امتیاز کسب نمایید. جهت اجرای این بازی زیبا نیازمند سیستم عامل اندورید ورژن ۲٫۱ و بالاتر می باشید

محمد عرب بازدید : 189 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (1)
آپدیت آفلاین محصولات شركت ESET آپدیت 7133 نسخه هاي v3.x v4.x v5.x
به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند. به روزرسانی ها امروزه به تو دو صورت رواج یافته است. به صورت آنلاین که متداول ترین راه ممکن است اما برای بسیاری از کاربران انجام این کار شاید تا حدودی ملال آور باشد چرا که حداقل برای آنتی ویروس هایی نظیر Eset NOD32  یا Kaspersky برای مرتبه اول حتی با سرعت ها نسبتا بالا هم حداقل 1 تا 2 ساعت لازم است تا به روز رسانی انجام شود. این در حالی است که کاربر اگر بخواهد همین کار را برروی چند سیستم هم اعمال کند به شدت زمان گیر است اما راه دیگری وجود دارد که به روز رسانی به صورت آفلاین است. این کار بسیار مفید است، برای مثال وقتی کاربر آخرین فایل های به روز رسانی شده را دریافت کرده و آنتی ویروس را به صورت آفلاین به روز می نماید علاوه بر این که سرعت بسیار بالایی هم دارد برای مرتبه ها بعد به روز رسانی فوق العاده سریع و آسان می شود و البته می توان همین فایل آپدیت آفلاین را برروی بی نهایت سیستم هم اعمال کرد. البته گاهی هم نقش مهمی در از بین نرفتن سریال نامبرها و کرک ها دارد. ما هم قصد داریم از این پس فایل های آفلاین بسته های امنیتی معروفی نظیر NOD32 و Kaspersky را هر چند وقت یک بار به روز کنیم تا کاربران بتوانند به صورت آفلاین و البته بسیار سریع کار به روز رسانی را انجام دهند. این بار آخرین به روزرسانی نرم افزار امنیتی معروف Eset NOD32 را قرار داده ایم تا شما کاربرانی که ازاین بسته استفاده می کنید بتوانید از قابلیت های این نوع به روزرسانی استفاده کنید.
محمد عرب بازدید : 143 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

لوگو یا آرم می تواند مهمترین گزینه برای محبوبیت یک شرکت باشد و این در حالی است که بسیاری از کاربران به این موضوع فکر نمی کنند و همین باعث یکی از دلایل عدم محبوبیت شرکت آنها خواهد بود. شرکت های بزرگ اینترنتی همچون Amazon و Google نیز به این موضوع اهمیت داده اند و اگر به لوگوی این شرکت ها دقت کنید متوجه ظرافت به کار رفته در آنها خواهید شد. حال که با اهمیت طراحی خوب آرم و لوگو آشنا شدید این نکته مطرح می شود که بهترین نرم افزار ساخت لوگو برای طراحی یک آرم زیبا چیست؟
نرم افزار Studio V5 LogoMaker همانطور که از نام این نرم افزار لوگو بر می آید یک نرم افزار برای طراحی آرم و لوگو می باشد. نرم افزار طراحی لوگو یک برنامه فوق العاده برای صاحبین مشاغل برای طراحی لوگو است. نرم افزار ساخت لوگو همچنین برای طراحی هدر های (سر صفحه ها) اینترنتی و عکس های تبلیغاتی به کار می رود و شما در عرض چند دقیقه می توانید یک طراحی خوب داشته باشید. یکی از مزیت ها و ویژگی های فوق العاده این نرم افزار دارا بودن بیش از 1,500 طرح آماده از لوگو تجاری به صورت موضوع بندی شده در داخل نرم افزار است که این موضوع می تواند برای طراح یک لوگو بسیار الهام بخش باشد و او را در کار طراحی یاری رساند.

Studio V5 LogoMaker 4.0 Portable - نرم افزار طراحی لوگو حرفه ای

موتور گرافیکی با کیفیت بالا و دار بودن بیش از 6,000 اشیاء و شکل (objects and shapes) برای طراحی بهتر و با کیفیت تر از ویژگی های بارز این نرم افزار محسوب می شود. نرم افزار Studio V5 LogoMaker با داشتن بیش از 50 نوع افکت مختلف متن همچون سه بعدی ساز، سایه ساز، گرادینت و ... می تواند طرح متن های شما را پر جلوه تر و زیباتر نماید. شما در این نرم افزار ساخت آرم شرکت تنها با یک کلیک می توانید به شیء مورد نظر خود افکت هایی همچون آینه کردن تصویر، درخشش، معقر، موج دار، فلزی و ... را اعمال نمایید که می تواند در روند طرح تنهایی بسیار موثر واقع شود. شما توسط این نرم افزار لوگو تجاری می توانید فایل های خود را در فرمت های گوناگون همچون PDF, JPG, TIF و ... ذخیره و مشاهده نمایید. هم اینک می توانید نسخه ی 4.0 Portable (بدون نیاز به نصب) این نرم افزار را از وب سایت دانلود رایگان نرم افزار دریافت و از طراحی لوگو های خود لذت ببرید.

قابلیت ها و ویژگی های اصلی نرم افزار طراحی لوگو تجاری

  • بیش از 1,500 طرح آماده از لوگو به صورت موضوع بندی شده
  • ییش از 6,000 اشیاء و شکل (objects and shapes)
  • بیش از 50 نوع افکت مختلف متن همچون سه بعدی ساز، سایه ساز، گرادینت و ...
  • افکت های مختلف بر روی شیء همچون آینه کردن تصویر، درخشش، معقر، موج دار، فلزی و ...
  • امکان ذخیره فایل خروجی در فرمت های گوناگون همچون PDF, JPG, TIF و ...
  • بدون نیاز به نصب، با محیط کاربری ساده و قابل استفاده برای هر کاربر
  •  

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از کدام قسمت سایت ما خوشتان آمد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 132
  • بازدید ماه : 833
  • بازدید سال : 6,358
  • بازدید کلی : 68,920
  • کدهای اختصاصی

    قالب وبلاگ