loading...
نیا دانلود
لینک باکس

محمد عرب بازدید : 185 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

نسخه جدید مرورگر قدرتمند گوگل کروم Google Chrome

Google Chrome  از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. بویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون “جعبه شنی” و مرور ناشناس اینترنت. گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟ گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 9 بهره می برد با نام مرور نا شناس (Incognito) که اجازه میدهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. این جعبه شنی در واقع به مفهوم ساده به معنی آن است که هنگامیکه یک مهاجم سعی می کند به درون مرورگر نفوذ کند و بتواند از طریق آن به فایل های سیستمی و ریجستری دسترسی پیدا کند، مرورگر در وضعیت جعبه شنی کار را برای مهاجم سخت تر می کند زیرا وی میبایست اکنون راهی نیز برای دور زدن جعبه شنی فراهم کند.

 

 

 

محمد عرب بازدید : 206 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

WinRAR نرم افزار مدیریت آرشیو قدرتمندی برای فایلهای با پسوند  RAR می باشد که بصورت معمولی محتوای موردنظر شما را ۸ تا ۱۵ درصد بیشتر از آرشیوهای زیپ فشرده سازی می نماید. این نرم افزار ابزار فشرده سازی قدرتمندی به همراه عملکردهای اضافی یکپارچه می باشد که به شما کمک می نماید تا آرشیوهای فشرده خود را سازماندهی نمایید. این نرم افزار می تواند از اطلاعات شما نسخه پشتیبان تهیه نموده و حجم ضمایم ایمیل خود را کاهش داده، فایلهای RAR و ZIP  و سایر فایلهای دانلود شده از اینترنت را از حالت فشرده خارج نموده، و آرشیوهایی جدید به فرمت RAR و زیپ ایجاد نمایید. هنگامی که از این برنامه برای فشرده سازی فایلهای خود استفاده می نمایید مطمئن باشید که از کاربران سایر نرم افزارهای فشرده سازی موجود جلوتر می باشید، این برنامه توسط قابلیت ایجاد آشیوهای کم حجم تر، غالبا سریعترین روش فشرده سازی فایل را به شما ارائه می نماید. این امرموجب صرفه جویی در فضا و زمان، هزینه های انتقال و زمان ارزمند برای کار شما می شود.

Untitled 7 نسخه جدید قدرتمندترین نرم افزار فشرده سازی WinRar 3.93 (x86 – x64) Final Full Version

 

محمد عرب بازدید : 226 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

به جرات برترین نرم افزار مدیریت دانلود با توانایی افزایش سرعت دانلود تا 5 برابر می باشد که دارای قابلیت هایی برای ادامه دانلود و حتی زمان بندی برای دانلودها می باشد. قابلیت های قدرتمند در بازیابی خطاها و ادامه گرفتن روند دانلود می تواند برای شروع مجدد دانلودهای معیوب به علت هایی مانند قطع اتصالات اینترنتی، مشکلات شبکه، خاموش شدن کامپیوتر و ... کاربرد داشته باشد. رابط کاربری آن بسیار ساده و زیبا بوده و باعث سهولت در استفاده از نرم افزار برای کاربران می شود. Internet Download Manager از سرورهای پروکسی، پروتوکل های FTP و HTTP ، دیوارهای آتشین ، Redirect ها ، کوکی ها ، پردازش محتوای mp3 و ویدئوی MPEG پشتیبانی می کند. این نرم افزار با مرورگرهای مختلف شامل Microsoft Internet Explorer, Netscape, MSN Explorer, AOL, Opera, Mozilla, Mozilla Firefox, Mozilla Firebird, Avant Browser, MyIE2 و تمامی مرورگرهای معروف دیگر ، سازگار می باشد و دانلود خودکار را از طریق مرورگر برای شما فراهم می کند. شما می توانید فایل ها را از طریق Drag & Drop بر روی نرم افزار بکشید یا از محیط نرم افزار برای دانلود فایل ها استفاده کنید. Internet Download Manager می تواند در زمان تعیین شده به مودم شما متصل شود، فایل های دلخواه شما را دانلود کند سپس اتصال اینترنت را قطع کند یا کامپیوتر را خاموش کند.

محمد عرب بازدید : 189 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

با وجود این همه نرم افزار اجرایی فایل های مالتی مدیا انتخاب یکی از آن ها کار بسیار دشواری به نظر می آید . نرم افزاری که در عین کارآیی بالا ، حجم پائینی داشته و قادر به پخش اکثر فرمت ها هم باشد. همان طور که همه می دانیم نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارند. JetAudio ، Windows Media Player ، WinDVD ، PowerDVD و … معروفترین آن ها به شمار می آیند . اما مهم ترین مشکلی که این نرم افزار ها دارند این است که هم حجمی نسبتا سنگین دارند و هم قادر به پخش بسیاری از فرمت ها نیستند.
نرم افزاری موجود به نام KMPlayer موجود است که هم کم حجم می باشد و هم قادر به پخش تقریبا ۹۹ دردصد فرمت های صوتی و تصویری است . نرم افزار بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا. هرکاربری که یک بار KMPlayer را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار KMPlayer با این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید . این نرم افزار با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمیاند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد نرم افزار می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند.

kmplayer نسخه جدید و قابل حمل پخش کننده محبوب Portable KMPlayer 2.9.4.1437

 

محمد عرب بازدید : 543 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

سیستم عامل Windows 7 Live CD که به صورت قابل حمل می توان آن را بر روی CD , DVD و یا فلش مموری ذخیره کرد و در همه جا بدون نیاز به نصب ویندوز ، آن را اجرا نمود. جنبه ها و پشتیبانی های مشابه برای این نسخه از ویندوز نیز در دسترس قرار گرفته است که به شما اجازه اجرای ویندوز ۷ را به طور بسیار سریع می دهد که از عملیات طولانی و وقت گیر برای نصب ویندوز جلوگیری می کند.
بی شک برخی از قابلیت های کاربردی ویندوز در این گونه نسخه ها حذف میگردد اما قابلیت های اصلی ویندوز پابرجاست و با استفاده از این بسته قادر هستید در هر جا و در هر زمان ویندوز سون را همراه داشته باشید. هم اکنون می توانید این نسخه از ویندوز محبوب ۷ را با لینک مستقیم و حجمی بسیار کمتر از ویندوز ۷ (نسخه نصبی) از نیا دانلود دریافت نمایید.

win7 نسخه بدون نیاز به نصب ویندوز 7   Windows 7 Ultimate Live CD

 

 

محمد عرب بازدید : 195 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

ویندوز XP جدید و زیبا با طرح و ابزارهای ویستا! ویندوزی برای کسانی که میخواهند ویندوز ویستا و XP را یکجا داشته باشند.نسخه جدید ویندوز Vista vg این رویا را تحقق میبخشد.این ویندوز نسخه XP سرویس پک ۳ میباشد که بهینه شده تا سرعت بالایی داشته باشد و به جای ابزارهای آن از ابزارهای زیبای ویندوز ویستا استفاده شده.مانند تولبار و طرح اصلی قالب. همینطور دارای پنل گدجت های ویندوز ویستا میباشد که شامل: ساعت,تقویم,آب و هوای آنلاین و… که میتوانید به آن اضافه کنید.همچنین این ویندوز درارای چند تم اختصاصی و زیبا به همراه تم اختصاصی شیشه ای می باشد که بسیار زیبا است.

xp جدیدترین و زیباترین نسخه ویندوز اکس پی   Windows XP Pro SP3 VistaVG Black 2010

 

محمد عرب بازدید : 145 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Avira Internet Security 2012 & Avira Antivirus Premium 2012  بالاترین امنیت را برای کامپیوتر شخصی شما ایجاد می کند. تشخیص سریع  و حذف تخریب گران دیجیتالی مانند ویروس ها ، کرم ها ، تروجان ها ، نرم افزارهای جاسوسی و روت کیت ها توسط این نرم افزار به خوبی انجام می شود. با کمک مدیریت حرفه ای و استفاده از تکنولوژی های قدرتمند ، Avira Professional Security امنیت فوق العاده بالایی برای شما رقم خواهد زد.ایمنی داخلی بر علیه ویروس ها و بد افزارها در پلتفروم های مختلف این آنتی ویروس را به یکی از معروفترین نرم افزارهای امنیتی در سراسر دنیا تبدیل کرده است. کشف سریع خطرات جدید به علت به روزرسانی مرکز تحقیقات این شرکت از ویژگی های مهم این نرم افزار است. مدیریت مبتکرانه بدون نیاز به صرف زمان برای بالا بردن امنیت کامپیوتر ، آپدیت های رایگان و آپگرید شدن هر روز بر محبوبیت این نرم افزار می افزاید.این نسخه از Avira مجموعه ای از محصولات مختلف این شرکت می باشد. می توان گفت قدرتمندترین نسخه ای از مجموعه های امنیتی شرکت Avira این نرم افزار می باشد که شامل چندین آپدیت جدید است. رابط کاربری ساده و آسان ، نصب سریع و بی دردسر و عملکرد سریع را نیز باید بر دیگر خصوصیات آن اضافه کرد. تجربه کاربرانی که از این نسخه استفاده کرده اند بر کیفیت بالای تکنولوژی هسته امنیتی این نرم افزار تاکید دارد. کارآیی بالا همراه با قدرت تشخیص سریع بد افزارهایی که پشت مکانیسم های پیچیده پنهان شده اند را نیز به خصوصیات قبلی اضافه کنید.

Avira 2012 دانلود بسته امنیتی و پیشرفته Avira Internet Security 2012 & Avira Antivirus Premium 2012

 

محمد عرب بازدید : 193 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Avg Internet Security 2012 v12 محافظتی جامع و اساسی بر روی کامپیوترتان برضد ویروس ها و برنامه های مخرب اینترنتی انجام دهید! این محصول بی همتا امنیت اینترنتی شکست ناپذیری از طریق محافظت درمقابل ویروس ها، برنامه های جاسوسی، هکرها، اسپم و سایت های نامناسب برای شما فراهم می کند.AVG Internet Security یک راه حل قابل اعتماد برای کاربران خانگی و یا شرکت های کوچک می باشد که استفاده از آن نیز بسیار اسان است و توسط میلیون ها کاربر در سرتاسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد.این نرم افزار، محافظتی اساسی و همه جانبه برای ویندوز بر علیه کلیه تهدیدهای آنلاین انجام می دهد. با استفاده از این برنامه می توانید با اطمینان خاطر در منزل و یا شرکت از اینترنت استفاده کنید. نسخه ای که هم اکنون برای دانلود آماده شده ، دارای کلیدهای فعال سازی آنتی ویروس تا سال ۲۰۱۸ می باشد. شما از هم اکنون می توانید نسخه ۳۲بیتی و نسخه ۶۴بیتی این نرم افزار امنیتی بی نظیر را از وبسایت نیا دانلود دریافت نمایید.

AVG Internet Security 2012 امنیتی بی همتا در اینترنت با AVG Internet Security 2012 12.0.1809

 


محمد عرب بازدید : 199 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Norton 360 محصول جدید کمپانی Symantec می باشد که در زمینه نرم افزارهای  امنیتی و ضد ویروس فعالیت می کند. از معروفترین محصولات این شرکت می توان به نرم افزار ضد ویروس Norton اشاره نمود. این نرم افزار در واقع یک پک امنیتی کامل می باشد که دارای توانمندیهای زیادی برای برقراری امنیت سیستم با کمک ابزار های مختلف و گونگون جمع آوری شده در این مجموعه می باشد.این نرم افزار با کمک ابزار های مختلف در زمینه حفاظت سیستم از ویروس ها ، مقابله در مقابل برنامه های جاسوسی ، حفاظت سیستم و هویت شما به صورت Online و حمایت از شما در مقابل دزدی هویت در اینترنت که امروزه به یکی از مهمترین مشکلات اینترنت تبدیل شده ، چک نمودن وب سایت ها برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی ، دارای دیواره آتش قدرتمند برای مقابله با نفوذ هکرها به سیستم شما ، قابلیت ذخیره سازی اطلاعات آنلاین و  را دارا می باشد.

Norton 360 تامین امنیت سیستم با Symantec Norton 360 6.0.0.133 Beta

 

 

محمد عرب بازدید : 142 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

ZoneAlarm Extreme Security – نام بسته ای قدرتمند برای محافظت همه جانبه کامپیوتر در مقابل انواع هکرها ، ویروس ها ، جاسوس افزارها ، روت کیت ها و سایر برنامه های مخرب است که با نجزیه و تحلیل مداوم ، تمام عملیات شما را مورد بررسی قرار می دهد تا در صورت وجود خطر ، سریعاً به شما اطلاع دهد . این نسخه به صورت کامل می باشد و دارای بخش های مختلفی مانند آنتی ویروس ، فایروال ، کنترل کودکان با محدود سازی توسط والدین ، هماهنگ کردن کامپیوتر ، حفاظت از داده ها ، امنیت وبگری و … است که همه این ماژول ها به رایانه‌ی شما کمک می کنند تا نهایت امنیت را برای شما و اطلاعاتتان فراهم کند. موتور این برنامه از جدیدترین حملات ساخته شده پشتیبانی می کند و با داشتن لایه های امنیتی اضافه و پیشرفته ، باعث آسوده خاطر بودن کاربر می شود . پاکسازی کوکی ها ، تاریخچه ی مرورگرها ، رابط کاربری ساده ، بررسی قدرتمند فایل های دانلود شده ، مجازی سازی مرورگر ، حفاظت و رمزگذاری داده ها ، مخفی سازی از دید هکرها و افراد سودجو ، استفاده کم از منابع سخت افزاری و …. از سایر ویژگی های این نرم افزار قدرتمند هستند .

محمد عرب بازدید : 123 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

نرم افزار Avast! نام یکی از بهترین نرم افزارهای آنتی ویروس شناخته شده است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید سیستم خود را دربرابر انواع ویروسها، تروجانها ، کرمهای رایانه ای وسایر تهدیدهای اینترنتی محافظت کامل نمایید.از قابلیتهای این نسخه نرم افزار می توان به Anti-spyware داخلی گنجانده شده در نرم افزار، محافظ وب، Anti-rootkit داخلی، قابلیت بروزرسانی خودکار، محافظ مخصوص نرم افزار در برابر غیر فعال شدن توسط نرم افزارهای مخرب، هسته آنتی ویروس داخلی، سازگاری کامل با سیستم ، بومی سازی، ومحافظ شبکه را می توان نام برد. این نسخه از نرم افزار یک آنتی ویروس کاملا مورد تایید ICSA می باشد . همچنین برنده جایزه VB100% در سال ۲۰۰۲ و ۲۰۰۴ در زمینه بازبینی های مقایسه ای Virus Bulletin می باشد . این آنتی ویروس سیستم شما را برای خطرات احتمالی ویروسها، کرمها، تروجانها وروت کیتها و غیره به دو صورت با کسب اجازه از کاربریا به اصطلاح (On Demand) و یا بصورت خودکار یا به اصطلاح On Access ونیز ایمیلها، فایلهای بوت، فایل اکسپلورر و اسکرین سیور را بررسی و اسکن می نماید.

avast اينترنت سكوريتي اوست Avast Internet Security 7.0.1426.0

 

 

محمد عرب بازدید : 150 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود Kaspersky 2012 Offline Update‏ - آپدیت آفلاین محصولات کاسپرسکی
دریافت آپدیت آفلاین کاسپرسکی آنتی ویروس و کاسپرسکی اینترنت سکیوریتی
روش انجام تنظیمات جهت استفاده از آپدیت کسپراسکی:
1- ابتدا فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
2- به داخل فولدر باز شده بروید و فولدر Update را در مسیر دلخواه خود مانند درایو D کپی کنید.
3- در نرم افزار Internet Security یا Anti-Virus بر روی Settings کلیک کنید. به سربرگ سوم یعنی Update Center بروید. بر روی Update Settings کلیک کنید. در قسمت Update Source بر روی Settings کلیک کنید.
4- بر روی Add کلیک کنید و فولدر Update را از داخل درایو D انتخاب و OK کنید. در لیست اضافه می شود. گزینه Kaspersky lab update servers را از حالت انتخاب خارج کنید و OK را بزنید. دوباره OK را بزنید.
5- به قسمت Update در برنامه بروید و بر روی Run Update کلیک کنید.
محمد عرب بازدید : 189 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (1)
آپدیت آفلاین محصولات شركت ESET آپدیت 7133 نسخه هاي v3.x v4.x v5.x
به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند. به روزرسانی ها امروزه به تو دو صورت رواج یافته است. به صورت آنلاین که متداول ترین راه ممکن است اما برای بسیاری از کاربران انجام این کار شاید تا حدودی ملال آور باشد چرا که حداقل برای آنتی ویروس هایی نظیر Eset NOD32  یا Kaspersky برای مرتبه اول حتی با سرعت ها نسبتا بالا هم حداقل 1 تا 2 ساعت لازم است تا به روز رسانی انجام شود. این در حالی است که کاربر اگر بخواهد همین کار را برروی چند سیستم هم اعمال کند به شدت زمان گیر است اما راه دیگری وجود دارد که به روز رسانی به صورت آفلاین است. این کار بسیار مفید است، برای مثال وقتی کاربر آخرین فایل های به روز رسانی شده را دریافت کرده و آنتی ویروس را به صورت آفلاین به روز می نماید علاوه بر این که سرعت بسیار بالایی هم دارد برای مرتبه ها بعد به روز رسانی فوق العاده سریع و آسان می شود و البته می توان همین فایل آپدیت آفلاین را برروی بی نهایت سیستم هم اعمال کرد. البته گاهی هم نقش مهمی در از بین نرفتن سریال نامبرها و کرک ها دارد. ما هم قصد داریم از این پس فایل های آفلاین بسته های امنیتی معروفی نظیر NOD32 و Kaspersky را هر چند وقت یک بار به روز کنیم تا کاربران بتوانند به صورت آفلاین و البته بسیار سریع کار به روز رسانی را انجام دهند. این بار آخرین به روزرسانی نرم افزار امنیتی معروف Eset NOD32 را قرار داده ایم تا شما کاربرانی که ازاین بسته استفاده می کنید بتوانید از قابلیت های این نوع به روزرسانی استفاده کنید.
محمد عرب بازدید : 143 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

لوگو یا آرم می تواند مهمترین گزینه برای محبوبیت یک شرکت باشد و این در حالی است که بسیاری از کاربران به این موضوع فکر نمی کنند و همین باعث یکی از دلایل عدم محبوبیت شرکت آنها خواهد بود. شرکت های بزرگ اینترنتی همچون Amazon و Google نیز به این موضوع اهمیت داده اند و اگر به لوگوی این شرکت ها دقت کنید متوجه ظرافت به کار رفته در آنها خواهید شد. حال که با اهمیت طراحی خوب آرم و لوگو آشنا شدید این نکته مطرح می شود که بهترین نرم افزار ساخت لوگو برای طراحی یک آرم زیبا چیست؟
نرم افزار Studio V5 LogoMaker همانطور که از نام این نرم افزار لوگو بر می آید یک نرم افزار برای طراحی آرم و لوگو می باشد. نرم افزار طراحی لوگو یک برنامه فوق العاده برای صاحبین مشاغل برای طراحی لوگو است. نرم افزار ساخت لوگو همچنین برای طراحی هدر های (سر صفحه ها) اینترنتی و عکس های تبلیغاتی به کار می رود و شما در عرض چند دقیقه می توانید یک طراحی خوب داشته باشید. یکی از مزیت ها و ویژگی های فوق العاده این نرم افزار دارا بودن بیش از 1,500 طرح آماده از لوگو تجاری به صورت موضوع بندی شده در داخل نرم افزار است که این موضوع می تواند برای طراح یک لوگو بسیار الهام بخش باشد و او را در کار طراحی یاری رساند.

Studio V5 LogoMaker 4.0 Portable - نرم افزار طراحی لوگو حرفه ای

موتور گرافیکی با کیفیت بالا و دار بودن بیش از 6,000 اشیاء و شکل (objects and shapes) برای طراحی بهتر و با کیفیت تر از ویژگی های بارز این نرم افزار محسوب می شود. نرم افزار Studio V5 LogoMaker با داشتن بیش از 50 نوع افکت مختلف متن همچون سه بعدی ساز، سایه ساز، گرادینت و ... می تواند طرح متن های شما را پر جلوه تر و زیباتر نماید. شما در این نرم افزار ساخت آرم شرکت تنها با یک کلیک می توانید به شیء مورد نظر خود افکت هایی همچون آینه کردن تصویر، درخشش، معقر، موج دار، فلزی و ... را اعمال نمایید که می تواند در روند طرح تنهایی بسیار موثر واقع شود. شما توسط این نرم افزار لوگو تجاری می توانید فایل های خود را در فرمت های گوناگون همچون PDF, JPG, TIF و ... ذخیره و مشاهده نمایید. هم اینک می توانید نسخه ی 4.0 Portable (بدون نیاز به نصب) این نرم افزار را از وب سایت دانلود رایگان نرم افزار دریافت و از طراحی لوگو های خود لذت ببرید.

قابلیت ها و ویژگی های اصلی نرم افزار طراحی لوگو تجاری

  • بیش از 1,500 طرح آماده از لوگو به صورت موضوع بندی شده
  • ییش از 6,000 اشیاء و شکل (objects and shapes)
  • بیش از 50 نوع افکت مختلف متن همچون سه بعدی ساز، سایه ساز، گرادینت و ...
  • افکت های مختلف بر روی شیء همچون آینه کردن تصویر، درخشش، معقر، موج دار، فلزی و ...
  • امکان ذخیره فایل خروجی در فرمت های گوناگون همچون PDF, JPG, TIF و ...
  • بدون نیاز به نصب، با محیط کاربری ساده و قابل استفاده برای هر کاربر
  •  
محمد عرب بازدید : 158 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

دانلود BurnAware Professional v4.9.0 - نرم افزار رایت CD و DVD

در ادامه معرفی نرم افزارهای رایگان امروز قصد داریم تا نرم افزاری را كه در زمینه رایت به شما كمك می كند معرفی كنیم. این نرم افزار تحت عنوان BurnAware Professional ارائه شده كه به صورت اجمالی به بررسی آن می پردازیم و شما را با محیط و توانائیهای آن آشنا می كنیم.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از کدام قسمت سایت ما خوشتان آمد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 138
  • بازدید ماه : 839
  • بازدید سال : 6,364
  • بازدید کلی : 68,926
  • کدهای اختصاصی

    قالب وبلاگ